Andas ut


Just hemkommen från en 1.5 h promenad med Sandra och Sunnie.
Idag är jag nämligen hundägare ;P
Per ringde och väckte mig i morse och frågade om jag kunde jobba för Berndt var sjuk.
Men, jag var hundvakt och hade massor med saker att göra plus att det är Kristoffers personalfest ikväll klockan 18.
Så fick tacka nej vilket nog var bra då jag kommit underfund med att varför jag varit så dålig på att äta den sista tiden är för att jag är stressad.

Jag som intalat mig att jag är mest stresstålig i världen osv osv. Vaknade upp igår då Roland sa till mig
"Jo petra! Du är stressad!"
Det konstiga med det var att jag bara behövde känna efter en minuter eller två för att inse att det är där skon klämmer.
Har haft ont i magen (inte kunnat äta ordenligt - mått illa när jag ätit) och ett tyck för bröstet och det är därför.
Nu ska jag coola ner och inte planera så sjukt mycket.
Som Sandra sa att Staffan sagt - hur hinner Petra med så mycket?
Jobba, träna, vara med kompisar, baka etc etc etc etc. Det hinner jag inte inte allt inte varje dag iaf.

Andas in andas ut.

Nu ska jag iaf åka på stan en sväng och göra undan lite saker. Efter det blir det lugna puckar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0