Back to reality



Flygresan till Turkiet



Så är man åter tillbaka till vardagen.
Känns skönt på ett sätt men nu när man väl är hemma känner man att man kunnnat vara i det soliga Turkiet några dagar till. (igår var jag hemkär och ville hem och kände att 7 dagar var lagomt)
Men det är ju ganska mysigt med snö och så också. Man kan tända ljus och en brasa och snart börja julpynta!



Igår fick vi iaf massa fikagäster. Min familj + mormor och sen kom Kristoffers föräldrar och sen några av hans släktingar :)

Han fick sig en vinterjacka, blommor och pengar. Så nu har vi det svåra beslutet att ta och välja vad vi ska spendera alla sedlar på (jag fick mina presenter av mamma,pappa och mormor igår också) Vilket bara var pengar (+ en liten söt tomte som mamma hittat på hantverksdagarna)




köpa mer stolar? Lägga pengarna på renoveringen? Inredning? Spara till en resa? Tåls att tänka på :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0