Bagare Bengtsson


Igår blev det att jobba över lite. Martin från Let´s Dance var på Brottarnas hus i Boden. Lika så jag.
Men kring femtiden begav vi oss tillbaka till Luleå, jag och Jimmy.

Klockan hade därmed hunnit bli åtta när jag var hemma från jobbet. Då var det bara att börja göra god korvstroganoff och ris till middag (mums)
Efter det när jag var sådär sjukttrött som man lätt kan vara efter en tugn arbetsamdag som man egentligen skulle vara ledig på. DÅ ringde Sandra och påminnde mig om det bortglömda promenaden vi lovat varandra ;P
Så en trött Petra var tvungen att göra sig klar för en hurtigpromenad.
Men, när vi väl startat så var man pigg igen och det blev att ta sig till sävastön där Sandra bor :)

När jag sedan kom hem klockan halv elva städade jag undan i köket och diskade bort all disk.
Men man fick ett uppskattat sms på morgonen av Krille som faktiskt märkt hur fint jag gjort medan han och John Blund knöt band :)




Nu ska jag fortsätta med mitt goda brödbak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0