Min hjärtevän

Jag är trött, har ont i huvudet och är hungrig.
Nu är det god tid för klockan att hoppa fram 20 minuter så man kan avsluta denna dag med ett av mina hemmagjorda bröd :) *drömmer mig bort (=hem)

Tindra har ju varit en Ängel och hjälpt mig heeela dagen. Med allt.
Hon hjälpte mig baka. Var på bordet och hoppade ibland upp på bänken för att få sig en närmare titt.
Sen när jag målade var hon vid min sida hela tiden. Tuggade lite på träpinnen och sen bara låg och tittade.
Det kallar jag en riktig andra halva.
Även fast det var så tråkiga saker så tyckte hon det var så kul och spännande för att jag var där ;)




Hon är verkligen bäst. Så sjukt mycket personlighet ;)


Jag och Tindra forever!



Nå fick just ett sms av lina att hon såg mig på nyhetern :) 
Om jag hade haft ork hade jag öppnat dörren till min foto-håla och kollat på en av skärmarna utanför.
Men... det har jag ju inte. Så jag får lita på hennes söta ord och tro att hon är helt opartisk när hon sa att jag var snygg ;P
Nog kan man väl vara det i träningsbyxer och skitigt och okammat hår?!
Jag tror på lina jag ;P haha

åhhh... när ska man få vara lodis ifred? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Guuuud vilken fin katt! Skitgullig. Som en vit liten panter, haha. :)

2008-11-07 @ 19:40:30
URL: http://supersillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0