Nagelförlägning




Igår spenderade jag hela kvällen med att fixa naglarna. Köpte mig ett eget kit för att göra nagelförlängning.
Det blev ju superbra (Bortsett från att jag kan tycka att jag placerade tipparna lite för långt in på naglarna)
MEN.. för att vara första gången tyckte jag det var superbra gjort. Blev inte gropigt, fult, var svårt eller nått av allt jag läste på internet av folk som gjort. Dom  måste ju vara extramt ohändiga för att fått det så jäkla fult som dom skrev :)
Skrämde upp mig helt i onödan ;)

Det enda problemen jag stötte på var att mina naglar var lite för smala så fick fila till och lite.
Sen var det att fila ner dem. Tog tuuuuusen år. Jag säger er bara det klipp dom! ;)

Nu ska vi bara se hur länge dom sitter på. Hoppas iaf att dom är kvar till på lördag då det är Malins 30-års kalas. Men dom sitter då som fan nu så det skulle jag väl tro att dom ska klara av :)

150:- kronor för det kalaset! Halleluja :)

Kommentarer
Postat av: annapanna

snygga naglar petra :) ska du ut nå ihelgen? tänkte så man fick se dig :)

2008-11-28 @ 09:52:53
URL: http://pannannan.blogg.se/
Postat av: Moa

gud, så fint det var. :)



hörru, bruden. när börjar vi våran hårdträning? börjar sakna ditt svettiga face på steppan, MUMS ;)

puss babe!

2008-11-28 @ 13:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0