Norrbottens Media FEST (+Filip Hammar)


Jag, Filip och David :P


Behöver jag säga hur gårkvällen var och hur cooola vi kände oss just i denna stund då kortet togs?
Hahahaha bara saken att alla ögon lyser röda kanske talar för sig själv :P


Personalfesten blev iaf lyckat. Jag kom klockan elva så alla var rikigt på G när jag kom :D
Hade ju hunnit med att jobba till klockan elva på Bodens näringslivsgala på Farmen.
Fick mig några drinkar och vinglas när jag väl kom till festen så det tog inte jättelång tid innan jag var någorlunda ikapp
(helt ikapp var näst intill omöjligt) Då jag inte ens hade hunnit äta någon middag.

Men det var kul. Nekades att gå in både på CLEO och invit då det var 25 års gräns :P
(Liiite pinsamt då jag inte ens försökt komma in på ställen innan jag fyllt 18)
Och att vi var två som var yngre (nsd-killen till höger på bilden).

MEEEN med hjälp av en viss person på jobbet så slutade till sist att det var på CLEO man var.




Annat kul fick man ju höra när man kom till jobbet idag.
Andreas hade tagit av sig till bar överkropp på stället norrbottensmedia hyrt och ja lite annat kul som man fick skratta åt :)

Kommentarer
Postat av: Stoffe

lite avis e jag över den där bilden faktist ;)

o du...han stavar sitt namn med f...som i filip :)

o kolla...jag la till samojederna ;)

2008-11-09 @ 21:13:06
URL: http://mythic.blogg.se/
Postat av: Carro,

Nej, vad roligt att du stötte på honom

på krogen sådär. (:



med all rätt att ni är COOLA just nu. (:

2008-11-10 @ 11:48:10
URL: http://carolin.kummu.blogg.se/
Postat av: lu

meen fuuuuuusk, jag vill också träffa filip! var fredrik också där eller?: )

2008-11-10 @ 11:52:39
Postat av: petra

Ne det var bara Filip som var där och träffade en kompis :)

2008-11-10 @ 13:49:49
URL: http://petraisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0