Nyttigheter att hinna med

Ännu en arbetsdag att gå igenom. Sitter på jobbet redan nu som vanligt. Morgonmötet är om tjugominuter om jag nu får gå på det. Senaste tiden har jag nästan alltid fått fara ut på jobb vid den tiden så jag inte kunnat vara med på det. Iof är det inte så att man måste vara med på det.


Ska försöka hinna med massa nyttigheter idag. Har måsgra mail att skicka och sen har jag även en klänning att köpa på H&M som jag lagt undan. Jag är blivit helt kär i klänningar ;) Ringde och la undan den igår kväll ;)



Nu har vi föresten grundmålat klart utanför bastun. Ska förbi nordsjö idag och köpa vanlig färg :)
Det börjar hända lite saker.

Hoppas det blir klart snart så vi kan börja basta och inviga bastugrejerna vi fick när vi fyllde år av gänget.
Hihi var många att komma ihåg från en drös med paket.
Erika, Robin, Emma, Johan, Jossan, Henrik, Staffan och Sandra :)
Var väl alla? Får bjuda in dom på bastu när det är klart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0