sjuk otur :P

Dagen började inte så bra. När jag öppnade ögonen så var det inte en så bra morgon som man tänkte sig att det kunde vara. Jag bakade en sockerkaka till jobbet igårkväll då Roland med sina sluga hundögon och knep fick mig att lova honom det så vi kunde ha mysigt med fredagsfika. Tusan, han är en slug gammal räv  ;P

Nåja när jag kommit till medvetande efter cirka 5 sekunder känner jag att min halls INTE är okej!
Detta var ju passande då vi ska ha våran fest imorgon. Den största festen på länge, sen vi flyttade in i huset.
Då är det klart att man ska bli förkyld.
Min vanliga tur när det gäller sjukdom och fester.

Härliga härliga fredag. Jag kurerar mig med  varma kläder, te och diverse förkylningsmedicider!

Nu ska jag bli frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0