Snart slår det om!

Om bara ett litet tag. Bara några få timmar. Inte längre.
Då, kommer jag att känna mig lite lite större än vad jag är just i denna stund som jag skriver det här.
Anledningen är kanske inte är så svår att lista ut?


Petra-o-metern står om från 20 till hela 21 hedersrika år.
Det känns bra. Lite skumt, men bra.

Är alltid lite konstigt när jag och min prins har 5 års åldersskillnad mellan oss i stället för vanliga 4 år.
Som tur är varar det bara i två dagar. Och det är just nu bara dryga 2 timmar kvar av de dygnen.
Inte för att åldern har någon betydelse. Men för hans skull så känns det lite bättre då det inte får honom att känna sig så gammal (hälften kvar till 50) ;)






Liten blir stor (= större)
Men aldrig egentligen på riktigt va ;P




Så nu alla mina vänner är det bara komma förbi och kränga fika.
Morgondagen ska spenderas med sockerkaksbak och om min fantasi är riktigt på topp kommer det nog finnas lite mer i utbud ;)

Besökstiden är mellan klockan 9,00 fram till klockan 15,00 i pensionärshemmet på Nybyggarvägen! ;D
Platser som erbjuds är obegränsade och lika så sockerintaget ;D

Hjärtligt Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0