The Mist


Modmorgon!

Idag ska jag åka in till stan och kolla runt lite hade jag tänkt.
Ett problem är att vi inte har en julgran så blir kanske och kika efter om det finns någon riktigt snygg i plast. Jag vill börja julpunta, på riktigt!! ;)


Igår kom Johan och Emma förbi på middag. Blev något så enkelt som stuvade makaroner och köttbullar, gottigt :)
Sen såg vi filmen The Mist som grabbarna for och hyrde. Men den var psykiskt jobbig. Personerna var så knäppa så man ville typ att alla skulle dö. Sen var den ju allmänt konstig :P


Imorgon ska jag och Sandra baka julgodig! MYYYYS! :)

Kommentarer
Postat av: hanna

min klasskompis magnus sa att han blev helt psykiskt förstörd efter att ha sett den, blir man det? är den värd att se? låter ju som en jävla upplevelse att se den filmen isf :)



btw, har emma blivit en vad hon kallade tidigare "spackel-höna"? ;p det klär henne iaf, väldigt fint :)

2008-11-25 @ 18:43:55
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0