Upp och hoppa



Då var man uppe pigg och kry.

Tindra väckte mig klockan halv nio i morse genom att spinna, "mjölktrampa" i mitt hår och slicka mig i ansiktet.
Man får ibland en chock att hon är så sjukt mysig. Men självfallet så fanns det en baktanke med det hela.
Matskålen var tom :P

Men nu är man ju uppe i bra tid och jag ska klura ut hur jag ska ta mig till stan för att köpa ingredienser till en sockerkaka. Mitt fikafrämmande kommer idag då mesta del av folket var lediga just idag.
Jossan, Johan, Emma och sen kanske Lina skulle komma förbi. Och kanske Henrik om han nu inte jobbade?






Nåja, beställde lite kläder från H&M igår. Klickade hem en fin klänning som jag hoppas hinner komma innan festen vi ska ha den 15:e. Det stod att den skulle komma vecka 46 (den veckan) Så hoppas att den kommer innnan lördagen och att den faktiskt är fin och passar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0