lista

Lånar denna lilla lista av Ida då jag har lite att göra :)



Petra Ingela Isaksson

Vad heter du: Petra Ingela Isaksson Ålder: 21 Längd: 161 cm
Vikt: Cirkus 52 Hårfärg: Blond just nu Ögonfärg: Melerade

Beroende av: Kristoffer, vännerna, mamma, pyssel och film m.m.m.m 
Hur mycket smink använder du dagligen: Varierande
Vad har du ätit idag: Massa onyttigt
Dagens klädsel: Pösiga slitna jeans och en rosa t-shirt från H&M
Glädje just nu: Att jag har välrdes bästa kille och välldens härligaste vänner
Irritation just nu: Att jag går om min sambo när jag jobbar kväll
Senaste låt du hörde: Måste ha varit låten Johan spelade när vi spelade kort - Justin feat.. någon :)
Senaste inköp: Familjepizza till mig, Emma, Johan och Jossan ;P
Vilka hårfärger har du haft: Brun, röd, blond.
Brukar du äta frukost: JA!! Annars dör jag.
Vad gör du om helgerna: Jobbar eller är med vännerna/fest
Gillar du att få uppmärksamhet: Beror på vad det är för uppmärksamhet men.. inte direkt...
Husdjur: 2 katter (mina bejbisar)
Hur är ditt hår: Långt, ljust och slitet ;P
Brukar du bädda sängen: Ja, men det brukar ta nån timma ;)
Har du mest skivor eller filmer: Filmer.. men typ bara tre stycken :P
Favoritaffär: Stadium, Gina, H&M, Cubus, Lustgården and so on..
Vad har du på väggarna: Tavlor.
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån: Jag var 18.. kanske? :P
Hur många timmar sover du per natt: Gärna 7-8 h :)
Beskriv dig själv med tre ord: Glad, snäll och kreativ
Vem betyder mest för dig: Mamma, Kristoffer och mina vänner :)
Föredrar du att vara singel: Nej verkligen inte...
Är du singel: Nej..
Senaste hångel: Kristoffer ;) 
Är du nöjd med dig själv: Ja, för det mesta, men inte alltid. Fysiskt vill man väl ofta ändra på ting ;P
Senaste program du såg på:  Grey´s
Senaste film: Cleaner
Vad var det senaste du sa: Pusshej! till Kristoffer i telefonen

Hur ofta tvättar du ansiktet:
Varje morgon
Vem vet mest om dig: Kristoffer
Vad har du i ditt fönster: Blommor, lampor och ljus
Vem var den senaste personen du umgicks med: Hemma: Kristoffer. På jobbet: Nina :)
Hur dags gick du och la dig igår: Kring 00,30 Och klev upp: 08,30
Vad behöver du mest just nu: Stoffe och kissarna
Har du fler kort på dig själv än dina vänner: Nej verkligen inte :P
Har du bra minne: Ja rätt så. Men beror nog lite hur mycket jag vill komma ihåg saker :)
För eller emot plastikoperationer: För Vad ska du göra ikväll: Sova och kramas 
Svårt eller lätt för att sitta still: Svårt
Brukar du se ner på andra människor: Ja säkert, trots man vill det eller inte...  :/
Är du enkelspårig: Hmm ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0