Orup och Lena PH

Idag är det två dagar kvar till vi åker iväg till Turkiet.
Jag har hunnit förbi päronen och hämta passet (och fått i mig lite gröt)

Sen har jag sprungit ärenden på stan och hittat mig den perfekta "slimmade" midjeväskan.
Någonstans i mitt bakre huvud så vet jag att jag haft en sån förut när jag varit och rest. Men, nu var det bortblåst och den är så smart så det gör inget om man skulle äga två av den :P






Gårkvällen gick annars bra på jobbet. Blev ett långt arbetspass från 13-22.
Men det klirrar bra i plånboken sedan ;)
Var och fotade Orup och Lena som uppträdde på pontushallen.
Vi fick fota två låtar men det gick j bra det.

En sak som var lite lustig var då vi satt i "fotorummet" innan Rolle farit på Hockeyn och medan Andreas satt och gjorde ut bilderna på Charlotte Kalla.



Andreas: "Jadu Petra, får se nu om PH har en lika märkbar urrigning nu som då jag var och fotade henne senast.
Man såg i princip allt förutom bröstvårtorna,haha
"



När jag väl kom dit så möttes jag nämligen av den mest framhävda klyftan jag sett. Dom var väldigt upppushade!!!!!!!!!
Men visst, hon såg ju jääävligt bra ut för sin ålder och då är det väl helt okej att spela på sitt "sexappeal"






Foto: Petra Isaksson.

Läs mer på Kuriren.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0