På promenad med Tindra


Jag och min fina nya jacka ;) (vi gick till återvinningsstationen, därutan de tomma kartongerna)


Min fina Tindra som är så duktig att gå i koppel (ibland frågar jag mig själv om hon är en hund)


Idag började jag dagen tiiidigt. Jag och Bea gick ut och promenerade klockan sju en tripp på en timma.
Efter det har jag hunnit med att tvätta en maskin, hänga bort från torkskåpet, posta en skiva med bilder, målat lite mer i toaletten och lite annat smått och gått. Dagen blir ju så himla lång när man stiger upp tidigt och faktiskt får någonting gjort.

Åkte och åt lunch med mamma i hampis - gröt och äggmacka :)

Köpte sen lite krims på dollarstore :)



Igår hade jag ju inte så mycket att göra på jobbet så for och köpte mig jackan som jag laggt undan. ROSA!
Den var fin. Är nöjd. Var lite skeptisk först att det skulle bli för mycket rosa. Men när man ska promenara och sånt en tråkig och kall höstdag så är det kul med lite färg. Har så mycket svarta jackor och jag är ju hur som hellst en rosa person :P (på bilden ovan har jag på mig den nya skönheten)
Fick ju dessuton 100 kronor rabatt så då svider det ju lite mindre i plånboken ;) (fönekelse :P)

Jackan är från Intersport och kostar 800 kronor om man inte har en rabbatkupong på Intersport :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fina jacka vars har du köpt den?

2008-10-08 @ 16:29:38
Postat av: erika

fiiin den va! gillas staarkt, den var väldigt du ;)

2008-10-08 @ 22:34:03
URL: http://erikab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0