Tomas Di Leva







På lördagskvällen slutade med att jag skulle jobba över några timmar.
Di Leva skulle uppträda på Saga i Boden. Jag tackade ju självklart ja eftersom det var just i Boden.

Jag hade ganska höja förväntningar när jag väl kom dit. Både Ingela och Eija sa att han var suverän. Eija ville dit men tydligen var det slutsålt.

När han väl satte igång kan jag ju säga att jag de första minuterna var lite kritisk. Men det var i princip allt.
Sen blev jag helt fast. Han var ju helt underbar! Det var som att sitta och se en komiker, trollkarl, pajas, artist och poet samtidigt ;)

Visade sig även att jag satt mig bredvid hans goda vän. Det gjorde bara saken ännu roligare då hon sa små saker hela tiden till mig :)



Di Leva var underbar! Fem av fem P:n ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0