Trevligt MMS

Tror ni man blev lagomt hemmakär när man kommer tillbaka till redantionen efter plannjamatchen?
Just när jag började att föra över bilderna från minneskortet så hör jag att jag får ett SMS.
Det är ju alltid roligt. Men roligare blev det när jag såg att det faktiskt var ett MMS!
En bild på två bröd som just tagits ut ur ugnen. Men den tillhörande texten:


"Nu har jag tagit ur det varma och färska brödet ur ugnen.  E du lite sugen? ;)"





Jag dööör.
Finns ju inget godare på denna jord att äta helt färskt bröd!
Sen att jag även var mycket medveten om att när jag satt och fixade till bilderna på datorn så var det ett jättespännande avsnitt av "Desperate House Wives" gjorde inte saken bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0