dagen som sådan

Förkyldning, förkyldning.. dagen skulle börjat klockan 8.15 då jag och Sandra skulle ut och promenera.
Men efter att ha vaknat och hostat konstant i en halvtimma kände jag att det kanske inte var den bästa av alla idéer.
Är ju trots allt bara 9 dagar till avresan till värmen. Man vill ju inte riskera att bli sämre än så här till dess?!

Efter lite kurerande med diverse mediciner så blev det faktiskt bättre. For till Hampis och åt lunch med mamma.




En söt tjej med odd-eyes ;)



Snart kommer Lina-som-varit-borta-allt-för-länge-i-barca hit och hälsar på. Jag lovade att jag skulle färga hennes hår ;P Så bäst man plockar undan lite. Det är nog lika bra då kvarterets mammor komme roch kikar på huset till veckan (min mammi, linas mammi och idas mammi) :)
 
PS. Min mamma har redan sett det en gång faktiskt (och kanske några fler) men hon ska ändå med  DS. ;D





Ikväll ska vi åka och handla gipsskivor för att börja renoveringen ;)

Kommentarer
Postat av: lina

tack petris det blev jättefint, jag är supernöjd ! :D vi syns snart igen min kära

2008-10-17 @ 16:29:51
Postat av: Ida

inte min mamma?! eller?! varför har hon inget sagt i så fall?

2008-10-19 @ 18:45:06
URL: http://nogg.se/komplicerad
Postat av: Carro.

tindra, vilken sötnos! (:

2008-10-20 @ 13:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0