Bran början men vilket slut?

När man kom till jobbet idag så välkomnades man med ett wienerbröd. Inte illa ;)
Jobben för dagen består av Innebandy (Boden), brottning (Boden) och slutligen Fotbollsgala.
Känns inte alls som jag kommer få sluta klockan nio som det ska vara.








Micke (nyhetschefen) sa: "Du behöver säkert inte vara där till nio. Men hör med sporten"
Men när jag gick till Andreas sen så sa han "Du kommer nog förmodligen inte vara där som det stod på lappen"
Jag blev lite glad och tänkte för mig själv att "yes, det här blir nog bra!"
Andreas: "Jag var där förra året och då höll det på till klockan 23"

Gah, jag har vekligen inte tid med det. För det innebär att jag ska hunnit göra ut bilderna tills dess (eller göra ut dom hemma inatt) Samt då hinna med sista bussen som går till boden klockan halv elva!!
Jag hoppas på det bästa.




En stämmningsfylldbild från älvdalenskummuns hemsida :P




Imorgon på morgonen så far vi iväg till Kallax och börjar resan mot Turkiet. (ska vara på kallax 06.00)
Det känns så jäkla bra. Jag har tillbringat massa tid på att packa ihop allt som man ska ha med sig.
Som vanligt så är det för mycket saker man tar med sig.

Erika, Jossan, Emma, Johan och Henrik - snart smäller det


(Baby, jag kommer sakna dig sjukt mycket, men det vet du ju)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0