Världens gulligaste present...



Väldes gulligaste kille man har. Idag när jag kommit hem från promenaden sa han att jag hade en lapp bakom väckarklockan. Lappen ledde vidare till garagen där det fanns ett paket och ett brev. Detta otroligt söta smycka fanns i det och sen hade han skrivit ett litet kärleksbrev :)

Det roligaste med det hela är att jag kikade på det här smycket förra lördagen när jag jobbade på smycka.
Jag hade en berlock som jag silverdippade och när jag tog upp den förstod jag att det inte var silver för det hade blivit helt svart. (inte riktigt, men nästan) Så gick och kikade på om det fanns några fina hjärtan. Men orkade inte köpa något eftersom det följde med kedja på alla. Sen att han valde det finaste av alla hjärtan var ju bara för gulligt.


Tack älskling.
Du är bäst.

Kommentarer
Postat av: erika

ååh, krille är en plutt :))

2008-10-08 @ 22:36:13
URL: http://erikab.blogg.se/
Postat av: Malin

åhh vad gulligt gjort :)

2008-10-08 @ 22:47:05
URL: http://r0sendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0