åt rätt håll


Idag ställde jag klovkan så tidigt som klockan sju.
Jag och Sandra kom ju fram till att vi skulle åka och träna idag eller rättare sagt in till stan och träna. Det var riktigt jobbigt med en ryggsäck på ryggen kan jag ju säga.
Blev att köra lite kondition sen och efter det körde vi BEN.
Härligt.

Kristoffer har varit och köpt en stång med vikter och hantlat idag på storheden.
Jag har lagt fram ett förslag att vi ska göra en liten gymplats i studion eftersom dent rummet inte används så mycket utan bara då och då. Kristoffer hade då istället ett förslag på garaget men enligt mig känns det lite för skitigt och rått att träna i ett garage med betonggolv. Inte för att det gör något egentligen men kanske inte är så trevligt att ligga på ett sånt golv där det är ingrodd bensin och motorolja på ;P






Får se var det hamnar. Skulle behöva inskaffa en gigantisk spegel då också :)

Det går åt rätt håll :)







För er som inte vet får alla utan kort träna gratis denna vecka på Step In i Boden. Passa på!
Gröna veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0