En onsdag

Kuriren 8-17 idag. Min lediga dag blev att jobba, bra! Men eftersom att alla fotografer är på äventyr i olika städer fick även sara komma in och jobba. Så vi är många :)
Jag tar mitt pick och pack och drar till ödsliga skogar ;)

Ikväll debuterar Emma Eriksson på step in på nytt.
Vi har planerat träning på denna stora dag (yeeees nu har jag fler att träna med)
Får se om det blir styrke el vad vi väljer att köra :)


Har jag kommit ihåg att nämna att jag blivit tillfrågad att vara med i kurirens festfixar grupp ;)
Den 4:e oktober är det dax för inflyttningsfest för hela firman då vi byter lokaler :) Jag jobbar dock till nio denna kväll.
Men jag koppas på att det går att fixa ;)

Kommentarer
Postat av: Johaaaaa

Är de för helvete inte onsdag idag?;P

2008-09-10 @ 18:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0